又一申請入會會員串串貢



好耐沒有出文章,今期同大家講講近期發生乜事,基本上成立FCN只為興趣,多於一切,絕對沒有想賺錢成份,基於這個原因,本會不需要大量會員,如果有睇我寫的文章都應該好清楚明白,但實際很多盲頭烏蠅,講到自己好有興趣、好想加入,這樣那樣咁!通常我會邀請他,先填申請入會表先。

第一,想對你有基本認識,第二,從申請表中看看是否適合本會的人!從各位所填寫的內容進行評分,分數高低好視乎大家有沒有用心填寫。

記住,本身很忙的我!已經不太多時間用,不會好像起初,會續個約出來見面,除非我對你非常感興趣,才約見你,所以填寫申請表是很重要的步驟,你幾有誠意填寫表格,又吸引到我注意,我就會WhatsApp  Wechat聯絡你,如果本會唔聯絡你,即入會機會都好微!近期就用Whatapp 聯絡一個申請中朋友,念住有少少野想了解多少少,那會員叫我千其唔好比電話佢,好似好怕我打電話比佢甘!基本上我係絕少打電話比會員(暫時無試過),我主要都係用Whatapp 聯絡多,所以大家放心!講返個申請朋友,問佢少少野都串串貢,以為申請表咪寫得好清楚羅,覺得我煩佢,我Whatapp 揾得你問,一定係有野唔清楚先揾你啦,你估貪的靚仔咩,更何況我唔係鐘意仔,網上填幾隻字,就了解你,講都無人信啦!所以我揾你,想問清楚,係好正常的事,好啦!厭我煩,那你一早唔好填表申請啦,誰煩誰先呢?我都未厭煩,你已經厭我煩,ok啦!當我煩羅!這個人一定不是本會想要的會員!講多都無謂,一句:「問完,本會不再打擾閣下,謝謝!」有時咪要成日招呼這些無謂人羅!沒有給予本會丁點的貢獻,還以為自己係大爺,要皇帝甘服侍,擺曬紅地毯請你入會好未!不過要收你十萬入會費,又唔同講法。講真已經唔收你會費,活動AA制,你重想點呀?唔好忘記,得我一個人安排曬所有活動給會員,甘有無人幫我和服侍我呢?重要比人串串貢,受氣的事,免啦!這些串串貢的人對本會,全無營養!多一個不如少一個!Next!

香港天體情侶及夫妻活動
返回首頁

熱門文章
如何申請成為天體會員
定期舉辦天體活動
天體活動類型
為什麼加入天體會
你適合加入天體會嗎?
什麼人不適合加入天體會
天體會會規

香港天體活動
Facebook粉絲專頁

留言

這個網誌中的熱門文章

香港天體會首頁

Type of activity 活動類型

香港天體活動 2019 Hong Kong Naturism Activity